-
دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸ ق.ظ
-
۱۳۱

کارکنان بیمه پاسارگاد به منظور تحقق اهداف متعالی شرکت، حفظ حقوق و رضایتمندی بیمه گذاران و استفاده کنندگان از بیمه خود را مکلف و متعهد به رعایت مفاد این منشور می دانند: حفظ کرامت انسانی احترام به مشتریان، همکاران و رقبا و حفظ حریم خصوصی آنان؛ انتخاب همکارانی که به اصول اخلاق حرفه ای متعهدند؛ رعایت حقوق اجتماعی ارائه خدمت به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط ، به مراجعه کنندگان؛ اجرای خواسته های قانونی ارباب رجوع در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه اضافی ؛ عدم کینه توزی با منتقدانی که سخن از نقض قانون و مقررات می گویند؛ مقابله با پول شویی و هرگونه فعالیت دیگری که پشتیبان بزه های سازمان یافته باشد؛ پاسداری از طبیعت، محیط زیست، و توسعه پایدار.
عدالت و انصاف احترام به حقوق مالکیت مادی و معنوی رقیبان؛ ارائه خدمت به بیمه گذاران و استفاده کننندگان از بیمه به صورت عادلانه در چارچوب مقررات؛ پرهیز از رقابت ناسالم در بازار بیمه؛ تعیین نرخ حق بیمه بر پایه اصول فنی، معقول ، منصفانه و در خور شرایط بیمه بدون تأثیر از رقبا. پایبندی به مقررات و تعهدات پایبندی به قول و تعهد خود و وفاداری به توافقات و قراردادها چه قانون بر آن ناظر باشد چه نباشد، چه آشکار باشد چه پنهان؛ پرداخت به موقع خسارت مطابق آنچه که در بیمه نامه و قرارداد آمده است؛ رعایت و حمایت از رقابت آزاد و عادلانه و پیروی از قواعد بیمه گری از جمله عدم نرخ شکنی.
شفافیت و صداقت صداقت و راستی در مبادله اطلاعات و خودداری از ارائه اطلاعات نادرست در تبلیغات و اطلاع رسانی؛ اطلاع رسانی مؤثر به بیمه گذاران نسبت به ایجاد هرگونه ضعف در ادای تعهدات بیمه گر از جمله توانگری مالی، پوشش های اتکایی و مدیریت حرفه ای؛ توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط پوشش بیمه و محدودیت های دریافت خسارت
لوح افتخارات سال ۹۹
جایزه مدیریت دانش
رضایت مندی مشتری
رتبه ۶۳
توانگری مالی
شاخص بازده فروش
مسئولیت اجتماعی